Prestiżowy Laur Klienta dla Immergas Polska

Udostępnij:

O przyznaniu wyróżnienia TOP MARKA zdecydowała pozycja naszej firmy na rynku oraz dynamika rozwoju marki wśród konkurencyjnych brandów z branży grzewczej. Ocenie podlegały takie aspekty jak wielkość firmy, styl zarządzania, kultura organizacyjna, jakość realizacji projektów, a także standardy obsługi klienta. Wszystko w oparciu o rzeczywiste tendencje rynkowe. Na ostateczny werdykt ogromny wpływ mieli sami konsumenci, którzy w ogólnopolskim sondażu wskazali Immergas jako najbardziej popularną i godną zaufania markę, doceniając tym samym wysoką jakość naszych produktów.

W ponad 20-letniej historii Immergas na polskim rynku wyróżnienie w tak prestiżowym konkursie, jakim jest Laur Klienta to potwierdzenie najwyższego uznania dla marki.    

Wśród wielu nagród, które dotychczas otrzymała marka Immergas, Laur Klienta jest dla nas szczególnie cenny, gdyż nagrodę przyznają sami klienci. To nie tylko dowód ogromnego zaufania i zadowolenia użytkowników naszych produktów, lecz również najlepsza rekomendacja dla naszych przyszłych klientów – podsumowuje Magdalena Oskiera, Dyrektor Marketingu Immergas Polska.