Immergas na targach INSTALACJE

Udostępnij:

W hali głównej na powierzchni 150 m2 Immergas zaprezentował aż 60 swoich produktów w kompletnych instalacjach, przeznaczonych zarówno dla domów, jak i obiektów. Wszystkie pokazane elementy wchodzą w skład kompleksowych, zaawansowanych technologicznie rozwiązań grzewczych, które są jednocześnie ekologiczne i bezpieczne dla środowiska.

Stoisko, w postaci jednorodzinnego domu, składało się z 5 podzielonych tematycznie stref – każda dedykowana oddzielnej grupie produktowej, m.in. rozwiązaniom solarnym, Warunkom Technicznym, które będą obowiązywać w budownictwie od końca grudnia 2020 roku, rozwiązaniom odpowiednim dla domów i mieszkań, jak również dla obiektów wielkopowierzchniowych.


Zwiedzający jako pierwsi mogli skorzystać ze słonecznej promocji Immergas – umożliwiającej zakup gotowego rozwiązania solarnego, pozwalającego zaoszczędzić nawet do 1 000 zł. Oferta obowiązuje do 31.08.2018 lub do wyczerpania elementów objętych promocją.
Ponadto, na stoisku Immergas można było wziąć udział w darmowych szkoleniach dla profesjonalistów z zakresu pomp ciepła i systemu dostosowanego do Warunków Technicznych 2020. A na spragnionych czekała bogata oferta włoskich kaw i cantuccini oraz świeżo wyciskane soki.


Nie zabrakło również rozrywki – Immergas obecny był także w Klubie Instalatora, w którym na uczestników czekały ciekawe konkursy i atrakcje – luksusowe auta, tor samochodowy zasilany energorowerami, multimedialna strzelnica i wiele innych. Nagrodą główną była przejażdżka Lamborghini Gallardo.


Firma Immergas została wyróżniona przez kapitułę Międzynarodowych Targów Poznańskich nagrodą Acanthus Aureus za stoisko najbardziej sprzyjające realizacji strategii marketingowej. Nagroda została ustanowiona w 2003 roku i ma unikatowy charakter. Wyróżnienie ma na celu nagradzanie najlepszych rozwiązań architektonicznych i graficznych, które sprzyjają bezpośredniej komunikacji z klientem i podkreślają pozytywny wizerunek firmy wystawiającej swoją ofertę na targach. Statuetką Złotego Akanta nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy podczas targów. O jej przyznaniu decyduje Kapituła MTP składająca się z wybitnych ekspertów z zakresu designu, marketingu i wystawiennictwa targowego.