Rozszerzona gwarancja Immergas 2+3 obowiązuje dla wszystkich kotłów marki Immergas, które zostaną poprawnie zainstalowane, sprawdzone i uruchomione przez serwis z ważnymi uprawnieniami Immergas, zarejestrowane na stronie w określonym w warunkach gwarancji terminie, oraz będą użytkowane i konserwowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozszerzenie gwarancji nie wymaga wykupienia dodatkowego pakietu gwarancyjnego.

Zasady funkcjonowania dodatkowej gwarancji są takie same dla kotłów tradycyjnych i kotłów kondensacyjnych z oferty domowej - nie wymagają wykupienia dodatkowego pakietu.

2 lata

3 lata

to podstawowy okres ochrony urządzenia

 o tyle przedłużysz gwarancję na kocioł, bez dodatkowych opłat,

po rejestracji urządzenia na stronie www.klient.immergas.pl

oraz wykonywaniu obowiązkowych, corocznych przeglądów

O tym musisz pamiętać:

1. Kup produkt w punkcie handlowym z ważną Akredytacją Immergas.
Programem wydłużonej gwarancji Immergas objęte są wyłącznie wszystkie kotły z oferty domowej oraz kotły z serii Victrix PRO z oferty obiektowej, zakupione w punkcie sprzedaży z ważną Akredytacją Immergas. Zaopatrując się w akredytowanej sieci sprzedaży Immergas, zyskujesz gwarancję profesjonalnej obsługi i pakiet dodatkowych korzyści. Listę aktywnych punktów znajdziesz na www.immergas.pl.


2. Po przeprowadzeniu prac instalacyjnych przez wykwalifikowanego Instalatora, wykonaj pierwsze uruchomienie, korzystając z usług serwisu z ważnymi uprawnieniami Immergas.
To pierwsza i podstawowa czynność, którą należy wykonać, aby zapewnić sobie nie tylko ciągłość gwarancji, ale również prawidłowe i efektywne działanie instalacji grzewczej oraz bezpieczną eksploatację urządzeń. Wezwij Serwis z ważnymi uprawnieniami Immergas w celu uruchomienia i wyregulowania urządzenia. Koszt pierwszego uruchomienia kotła kondensacyjnego pokrywa Immergas, nie wliczając kosztów dojazdu. Aktualna lista serwisów jest zawsze dostępna na stronie www.znajdzserwis.immergas.pl.

3. Zarejestruj kocioł w Strefie Klienta, na www.klient.immergas.pl
Podstawowy czas trwania gwarancji to 2 lata. Rejestrując urządzenie możesz przedłużyć gwarancję nawet do 5 lat! Rejestracja kotła to także zebrana w jednym miejscu dokumentacja, historia usług serwisowych, szybki kontakt z Serwisem i Działem Technicznym oraz przypomnienia o zbliżającym się terminie przeglądów.To także możliwość odzyskania karty gwarancyjnej w przypadku jej zniszczenia lub zgubienia.

Rejestracji można dokonać w ciągu 24 miesięcy od daty uruchomienia, na portalu, za pośrednictwem infolinii lub za pomocą formularza dostępnego na www.immergas.pl


4. Pamiętaj o corocznych przeglądach gwarancyjnych
Aby utrzymać gwarancję, należy co roku wykonywać przegląd urządzenia. Stała opieka fachowców oraz regularna konserwacja kotła wpływają na bezpieczeństwo, większą sprawność i żywotność urządzenia oraz mniejsze zużycie paliwa. Coroczne przeglądy to także zapewnienie dla ubezpieczyciela o należycie zabezpieczonej instalacji grzewczej.

To także możliwość odzyskania karty gwarancyjnej w przypadku jej zniszczenia lub zgubienia. Rejestracji można dokonać w ciągu 24 miesięcy od daty uruchomienia, na portalu, za pośrednictwem infolinii lub za pomocą formularza dostępnego na