Główne zadania:
-
Przygotowywanie i weryfikacja raportów dot. sprzedaży (we współpracy z analitykami)
-
Udział w doskonaleniu oraz wdrażanie standardów i narzędzi pracy działu handlowego, w tym CRM
-
Obsługa administracyjna działu, m.in. w zakresie umów handlowych
-
Ścisła współpraca z Managerem Sprzedaży w działaniach operacyjnych, m.in. w przygotowaniu spotkań handlowych (materiały, prezentacje, analizy – również w języku angielskim)
-
Zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpracy z regionalnymi pracownikami oraz pozostałymi działami
Wymagania:
-
Praktyczna znajomość procesów sprzedaży B2B
-
Doświadczenie w pracy z systemem CRM – SalesForce oraz systemami klasy ERP
-
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel (m.in. tabele przestawne) oraz PowerPoint
-
Zdolności organizacyjne, umiejętność samodzielnej pracy i ustalania priorytetów
-
Komunikatywność, postawa prokliencka, zorientowanie na cel
-
Umiejętności analityczne – m.in. obiektywna i analityczna oceny sytuacji, wyciąganie wniosków, szukania rozwiązań
-
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – minimum poziom B1
-
Prawo jazdy kat B, gotowość do wyjazdów służbowych
Co oferujemy:
-
Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze analiz i wsparcia sprzedaży w międzynarodowej w branży z dużym potencjałem rozwoju
-
Środowisko pracy sprzyjające wymianie wiedzy, doskonaleniu procesów i narzędzi pracy – udział w projektach i szkoleniach (w tym szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe)
-
Motywacyjno-efektywnościowy system wynagradzania (podstawa + premia regulaminowa)
-
Zróżnicowany pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinasowanie wypoczynku