Koordynator ds. marketingu D2C

Łódź
Pełen etat
UOP

Aplikuj

Nowy form do rekrutacji
Twój zakres obowiązków
  • W tej roli przejmiesz odpowiedzialność za rozwój marketingu skierowanego do klienta indywidualnego. Będziesz odpowiadać za planowanie i egzekucję działań digital marketingowych, budowanie społeczności wokół marki oraz optymalizację ścieżki klienta – od pierwszego kliknięcia po lojalność. Szukamy osoby, która łączy strategiczne myślenie z umiejętnością działania operacyjnego, zna świat contentu, kampanii digital i wie, jak poprowadzić klienta w podróży z naszą marką. Wśród Twoich zadań znajdą się:
  • współtworzenie i wdrażanie strategii content i digital marketingowej;
  • koordynacja działań w kanałach digital – kampanie paid, social media, content, e-mail, koordynowanie kalendarza działań
  • inicjowanie i udział w tworzeniu contentu, treści eksperckich i reklamowych (strona www, media społecznościowe, newslettery, wewnętrzne kanały komunikacji)
  • koordynacja współpracy z agencjami i partnerami zewnętrznymi
  • nadzór nad personalizacją doświadczenia klienta – CRM, automatyzacje
  • zarządzanie budżetem marketingowym w powierzonym zakresie
  • analiza efektywności prowadzonych działań i zgodności z celami strategicznymi
  • realizacja wspólnych celów i/lub wsparcie z działem handlowym, presales, aftersales i innymi zespołami
Nasze wymagania
  • min. 5 lata doświadczenia w marketingu i komunikacji
  • doświadczenie w tworzeniu lub koordynowaniu kampanii marketingowych od A do Z
  • umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie i koordynacji pracy zespołów projektowych
  • dobra organizacja pracy, samodzielność, komunikatywność
  • wysoka orientacja na klienta; doświadczenie w projektowaniu customer journey mile widziane
  • zdolności analityczne (analiza dostępnych danych oraz umiejętność pracy z nimi w celu rekomendacji działań),
  • praktyczna znajomość narzędzi marketing automation, znajomość kampanii płatnych (Google Ads, Meta Ads)
  • biegłą znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
Mile widziane
  • Mile widziana znajomość branży budowlanej i/lub pokrewnych
To oferujemy
  • Realny wpływ na rozwój kanału D2C w firmie, w którym cenimy relacje i wartości budujące wspólny sukces
  • Motywacyjno-efektywnościowy system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + premia)
  • Wysoką samodzielność w działaniu i przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów
  • Środowisko pracy sprzyjające wymianie wiedzy, doskonaleniu procesów i narzędzi pracy
  • Zróżnicowany pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinasowanie wypoczynku

Aplikuj

Nowy form do rekrutacji