Zakres obowiązków
-
współudział w tworzeniu strategii promocji produktów i marki w kanałach dystrybucji w segmencie B2B
-
tworzenie i koordynowanie narzędzi promocyjnych mających na celu zwiększanie sprzedaży w segmencie B2B oraz obsługa bieżących zapytań (we współpracy z działem sprzedaży)
-
zarządzanie budżetem handlowo – marketingowym
-
przygotowywanie komunikacji do działu sprzedaży oraz klientów
-
rozwój materiałów POS/rozwiązań wspierających sprzedaż w sieci dystrybucji, tworzenie zasad ich implementacji i utrzymania
-
analiza danych rynkowych i działań konkurencji
-
monitorowanie efektywności działań i wskaźników ROI, opracowywanie raportów i analiz skuteczności działań
-
współpraca i koordynacja działań z zespołami sprzedaży
Tego oczekujemy
-
Doświadczenie w obszarze trade marketingu
-
Umiejętność planowania, tworzenia i realizacji strategii trade marketingowych w kanale B2B
-
Zdolności analityczne (analiza dostępnych danych oraz umiejętność pracy z nimi w celu rekomendacji działań)
-
Umiejętności interpersonalne i łatwość w budowaniu relacji
-
Doświadczenie w zarządzaniu budżetem i kontrolowaniu wydatków
-
Wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu zarządzania, marketingu lub sprzedaży)
-
Biegłą znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel), doświadczenie w pracy z SalesForce będzie dodatkowym atutem
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
-
Gotowość do podróży służbowych, prawo jazdy kat. B
To oferujemy
-
Realny wpływ na kluczowe procesy w firmie z dużym potencjałem rozwoju, w którym cenimy relacje i wartości budujące wspólny sukces
-
Środowisko pracy sprzyjające wymianie wiedzy, doskonaleniu procesów i narzędzi pracy
-
Pracę hybrydową
-
Motywacyjno-efektywnościowy system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + premia)
-
Zróżnicowany pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie