Specjalista ds. serwisu OZE

Łódź
Pełen etat
UOP

Aplikuj

    Po zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną
    Twój zakres obowiązków
    • Wsparcie techniczne klienta w ramach działań posprzedażowych (obszar aftersales) w grupie produktowej pomp ciepła
    • Tworzenie dokumentacji serwisowej
    • Realizacja awaryjnych wyjazdów serwisowych (na terenie Polski)
    • Weryfikacja zasadności i rozliczanie napraw gwarancyjnych
    • Procedowanie reklamacji i zgłoszeń, w tym kontakt z klientem oraz podmiotami współpracującymi
    • Doradztwo w doborze części zamiennych
    Nasze wymagania
    • Doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży grzewczej lub pokrewnej
    • Praktyczna znajomość zagadnień związanych z obsługą i eksploatacją urządzeń grzewczych, pomp ciepła
    • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów służbowych (średnio 1-2 razy w miesiącu)
    • Znajomość pakietu MS Office – m.in. Excel, Word
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (m.in. współpraca z dostawcami)
    • Umiejętność pracy w zespole, zorientowanie na klienta
    Mile widziane
    • Znajomość dokumentacji magazynowej i procesu fakturowania
    • Uprawnienia F-gaz, Uprawnienia SEP grupy I
    To oferujemy
    • Realny wpływ na realizację celów firmy, posiadającej ugruntowaną pozycję na rynku
    • Środowisko pracy sprzyjające wymianie wiedzy i doskonaleniu procesów
    • Program wdrożenia, w tym szkolenia produktowe
    • Motywacyjno-efektywnościowy system wynagradzania (podstawa + premia regulaminowa)
    • Zróżnicowany pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie

    Aplikuj

      Po zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną