Twój zakres obowiązków
-
Wsparcie techniczne klienta w ramach działań posprzedażowych (obszar aftersales) w grupie produktowej pomp ciepła
-
Tworzenie dokumentacji serwisowej
-
Realizacja awaryjnych wyjazdów serwisowych (na terenie Polski)
-
Weryfikacja zasadności i rozliczanie napraw gwarancyjnych
-
Procedowanie reklamacji i zgłoszeń, w tym kontakt z klientem oraz podmiotami współpracującymi
-
Doradztwo w doborze części zamiennych
Nasze wymagania
-
Doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży grzewczej lub pokrewnej
-
Praktyczna znajomość zagadnień związanych z obsługą i eksploatacją urządzeń grzewczych, pomp ciepła
-
Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów służbowych (średnio 1-2 razy w miesiącu)
-
Znajomość pakietu MS Office – m.in. Excel, Word
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (m.in. współpraca z dostawcami)
-
Umiejętność pracy w zespole, zorientowanie na klienta
Mile widziane
-
Znajomość dokumentacji magazynowej i procesu fakturowania
-
Uprawnienia F-gaz, Uprawnienia SEP grupy I
To oferujemy
-
Realny wpływ na realizację celów firmy, posiadającej ugruntowaną pozycję na rynku
-
Środowisko pracy sprzyjające wymianie wiedzy i doskonaleniu procesów
-
Program wdrożenia, w tym szkolenia produktowe
-
Motywacyjno-efektywnościowy system wynagradzania (podstawa + premia regulaminowa)
-
Zróżnicowany pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie