konferencja dla Licencjonowanych Serwisów Immergas

Udostępnij:

Nasi serwisanci są najlepszą wizytówką marki Immergas wśród Klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby nasze relacje były jak najlepsze. Stały kontakt z fachowcami jest dla nas szczególnie ważny. Każda okazja do spotkań stanowi cenne źródło wiedzy o potrzebach Klientów i opiniach na temat naszych produktów – mówi Michał Berent, Koordynator Sieci Serwisowej Immergas.

Stało się już tradycją, że raz do roku najlepsi serwisanci z całej Polski spotykają się w okolicach Łodzi, gdzie mieści się siedziba firmy Immergas, aby wspólnie podsumować dotychczasowe działania i porozmawiać o planach rozwojowych na przyszłość.
We współpracy z serwisantami Immergas zwraca szczególną uwagę na dostarczanie komfortu, którego potrzebują klienci. Komfortu rozumianego jako stała temperatura pomieszczenia (23 stopnie) oraz spokój 24h przez 365 dni w roku. Klient oczekuje najwyższej jakości produktu, ale również profesjonalnej obsługi posprzedażowej przez cały okres użytkowania urządzenia.
Podczas konferencji poruszane były między innymi takie zagadnienia, jak jakość usług gwarancyjnych i przeglądów serwisowych. Uczestnicy konferencji jako pierwsi dowiedzieli się o zmianach w strukturze serwisowej planowanych na ten rok. Spotkanie było okazją do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń gromadzonych podczas codziennej pracy serwisantów w różnych regionach Polski.
Nie zabrakło również czasu na zabawę. Podczas wieczornych atrakcji rozegrano tradycyjną konkurencję o Puchar Dyrektora Zarządzającego Immergas Polska.