Wydłużone warunki gwarancji

Udostępnij:

Drodzy Klienci,

w trosce o komfort i Państwa bezpieczeństwo, w odpowiedzi na aktualną sytuację informujemy, że w przypadku wystąpienia opóźnień w wykonaniu przeglądu Państwa urządzenia warunki gwarancji zostają podtrzymane przez Immergas Polska (do 3 miesięcy). Dotyczy to urządzeń, których termin obowiązkowego przeglądu serwisowego przypada między 1.03.2020 a 30.06.2020.

W przypadku pytań związanych z gwarancją Państwa urządzenia do dyspozycji pozostaje

mail: serwis@immergas.pl

infolinia 422 124 422 oraz nr tel. 42 649 36 21.

W nowej rzeczywistości, która wymaga od nas daleko posuniętej ostrożności, zachowanie odpowiednich procedur prac instalacyjnych i serwisowych jest niezwykle ważne. Stowarzyszenie Producentów i Importerów Urządzeń Grzewczych, którego Immergas Polska jest członkiem, przygotowało materiały w zakresie zachowania podstawowych reguł bezpieczeństwa w trakcie prac związanych z serwisowaniem i montażem urządzeń grzewczych. Z perspektywy Stowarzyszenia konserwację, uruchomienie lub rozwiązywanie problemów związanych z przeglądem i naprawą kotła można przeprowadzić zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia w zakresie ochrony osobistej przed zakażeniem się koronawirusem, pod warunkiem zachowania zasad bezpieczeństwa. 

Zachęcamy do zapoznania się z załączonym materiałem.