Specjalista ds. wsparcia technicznego i serwisu

Łódź
Pełen etat
UOP

Aplikuj

    Po zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną
    Twój zakres obowiązków
    • Prowadzenie szkoleń serwisowych i instalatorskich (stacjonarnie i wyjazdowo) z zakresu oferty produktowej – kotły gazowe, w kolejnym etapie również pompy ciepła,
    • Praca własna i współpraca przy przygotowywaniu treści i materiałów szkoleniowych, promocyjnych oraz dokumentacji technicznej,
    • Udzielanie wsparcia technicznego klientowi,
    • Realizacja awaryjnych wyjazdów serwisowych (na terenie Polski),
    • Wsparcie procesu weryfikacji zasadności i rozliczania napraw gwarancyjnych, w tym kontakt z klientem oraz podmiotami współpracującymi,
    Nasze wymagania
    • Co najmniej rok doświadczenia jako serwisant w branży HVAC – warunek konieczny,
    • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, umiejętność autoprezentacji, komunikatywność,
    • Wysoce rozwinięte umiejętności manualne – serwisowe,
    • Otwartość na potrzeby innych oraz szukanie rozwiązań, zorientowanie na klienta,
    • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów służbowych,
    • Znajomość MS Office
    • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
    To oferujemy
    • Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku – znanego producenta urządzeń grzewczych
    • Środowisko pracy sprzyjające wymianie wiedzy i doskonaleniu procesów
    • Możliwość rozwoju zawodowego, m.in. program wdrożenia w nowe obowiązki, dostęp do szkoleń i kursów, udział w projektach etc.
    • Zróżnicowany pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinasowanie wypoczynku

    Aplikuj

      Po zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną