Twój zakres obowiązków
-
Prowadzenie szkoleń serwisowych i instalatorskich (stacjonarnie i wyjazdowo) z zakresu oferty produktowej – kotły gazowe, w kolejnym etapie również pompy ciepła,
-
Praca własna i współpraca przy przygotowywaniu treści i materiałów szkoleniowych, promocyjnych oraz dokumentacji technicznej,
-
Udzielanie wsparcia technicznego klientowi,
-
Realizacja awaryjnych wyjazdów serwisowych (na terenie Polski),
-
Wsparcie procesu weryfikacji zasadności i rozliczania napraw gwarancyjnych, w tym kontakt z klientem oraz podmiotami współpracującymi,
Nasze wymagania
-
Co najmniej rok doświadczenia jako serwisant w branży HVAC – warunek konieczny,
-
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, umiejętność autoprezentacji, komunikatywność,
-
Wysoce rozwinięte umiejętności manualne – serwisowe,
-
Otwartość na potrzeby innych oraz szukanie rozwiązań, zorientowanie na klienta,
-
Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów służbowych,
-
Znajomość MS Office
-
Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
To oferujemy
-
Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku – znanego producenta urządzeń grzewczych
-
Środowisko pracy sprzyjające wymianie wiedzy i doskonaleniu procesów
-
Możliwość rozwoju zawodowego, m.in. program wdrożenia w nowe obowiązki, dostęp do szkoleń i kursów, udział w projektach etc.
-
Zróżnicowany pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinasowanie wypoczynku