Customer experience expert / Ekspert ds. doświadczeń klienta

Łódź
Pełen etat
UOP

Aplikuj

    Po zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną
    Twój zakres obowiązków
    • Opracowywanie strategii doskonalenia doświadczeń klienta i nadzór nad jej realizacją
    • Analiza procesów biznesowych w punktach styku klienta w całym cyklu życia klienta, opracowywanie zmian w ścieżkach klienta (B2B oraz B2C)
    • Monitorowanie jakości poziomu obsługi klienta w różnych punktach styku dla poszczególnych kanałów sprzedaży i segmentów klienckich, ilościowa i jakościowa analiza głosu klienta
    • Współpraca z różnymi jednostkami organizacyjnymi Immergas (działy, zespoły projektowe), mającymi punkty styku z klientem
    • Udział w projektach digitalizacji procesów sprzedażowych i obsługowych
    • Optymalizacja aspektów UX istniejących rozwiązań i produktów, proponowanie kierunków rozwoju
    • Budowanie i promowanie kultury organizacyjnej ukierunkowanej na klienta – proponowanie i organizacja aktywności promujących podejście klientocentryczne
    • Opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi klientów
    • Odpowiedzialność za wyniki satysfakcji klienta
    Nasze wymagania
    • Sukcesy w zarządzaniu projektami
    • Umiejętność moderowania warsztatów (np. analiza ścieżki klienta, wypracowywanie usprawnień procesów)
    • Umiejętność przygotowania analiz, raportów, wyciągania wniosków biznesowych i formułowania rekomendacji
    • Orientacja na potrzeby klienta i doświadczenie w projektowaniu ścieżek klienta i poprawie jego doświadczeń
    • Proaktywność, samodzielność, terminowość, zorientowanie na cel
    • Komunikatywność i umiejętność współpracy z różnymi zespołami i stanowiskami w organizacji, w tym z zarządem
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
    • Gotowość do pracy w biurze (w formule hybrydowej)
    Mile widziane
    • Doświadczenie w zakresie przygotowywania i realizacji badań ilościowych i jakościowych
    • Praktyczna znajomość metodologii Design Thinking
    To oferujemy
    • Realny wpływ na projektowanie i wdrażanie kluczowych procesów w firmie z dużym potencjałem rozwoju, w którym cenimy relacje i wartości budujące wspólny sukces
    • Środowisko pracy sprzyjające wymianie wiedzy, doskonaleniu procesów i narzędzi pracy
    • Pracę hybrydową
    • Motywacyjno-efektywnościowy system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + premia)
    • Zróżnicowany pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie

    Aplikuj

      Po zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną