Specjalista ds. floty i administracji

Łódź
Pełen etat
UOP

Aplikuj

Nowy form do rekrutacji
Twój zakres obowiązków
  • współtworzenie i realizacja procesów zarządzania flotą oraz zarządzania budynkiem, w tym m.in.:
  • obsługa procedur w zakresie: prowadzenia ewidencji, rejestracji aut, wydawania i odbiór pojazdów, wsparcie w roli kierowcy
  • koordynowanie realizacji usług serwisowych pojazdów, sezonowej wymiany opon oraz nadzór nad jakością wykonywanych usług
  • współpraca z firmami zewnętrznymi, m.in. firmami leasingowymi, dostawcami kart paliwowych, z brokerem w zakresie polis ubezpieczeniowych
  • nadzór nad technicznym utrzymaniem obiektu (budynku i terenu), monitorowanie stanu urządzeń, instalacji i innego wyposażenia
  • koordynowanie realizacji planów remontowych, bieżących napraw oraz przeglądów okresowych budynku, współpraca z podwykonawcami w tym zakresie
Nasze wymagania
  • minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • praktyczna znajomość standardów w zakresie zarządzania flotą oraz zarządzania budynkiem
  • umiejętność organizacji pracy, wielozadaniowość
  • skuteczność i dokładność
  • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów służbowych
  • praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office
To oferujemy
  • Realny wpływ na projektowanie i wdrażanie procesów w firmie, w którym cenimy relacje i wartości budujące wspólny sukces
  • Możliwość rozwoju zawodowego, m.in. program wdrożenia w nowe obowiązki, dostęp do szkoleń i kursów, udział w projektach etc.
  • Motywacyjno-efektywnościowy system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + premia)
  • Zróżnicowany pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinasowanie wypoczynku

Aplikuj

Nowy form do rekrutacji