Twój zakres obowiązków
-
Prowadzenie szkoleń serwisowych i instalatorskich z zakresu oferty produktowej – kotły gazowe, w kolejnym etapie również pompy ciepła (stacjonarnie i wyjazdowo na terenie Polski)
-
Praca własna i współpraca przy przygotowywaniu treści i materiałów szkoleniowych, promocyjnych oraz dokumentacji technicznej
-
Realizacja awaryjnych wyjazdów serwisowych (na terenie Polski)
-
Udzielanie wsparcia technicznego klientowi
-
Wsparcie procesu weryfikacji zasadności i rozliczania napraw gwarancyjnych, w tym kontakt z klientem oraz podmiotami współpracującymi
Nasze wymagania
-
Co najmniej rok doświadczenia jako serwisant w branży HVAC – warunek konieczny
-
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, umiejętność autoprezentacji, komunikatywność
-
Wysoce rozwinięte umiejętności manualne – serwisowe
-
Otwartość na potrzeby innych oraz szukanie rozwiązań, zorientowanie na klienta
-
Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów służbowych
-
Znajomość MS Office
-
Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
-
Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku – znanego producenta urządzeń grzewczych
-
Możliwość rozwoju zawodowego, m.in. program wdrożenia w nowe obowiązki, dostęp do szkoleń i kursów, udział w projektach
-
Środowisko pracy sprzyjające wymianie wiedzy, rozwojowi, wspólnemu osiąganiu sukcesu
-
Motywacyjno-efektywnościowy system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + premia)
-
Zróżnicowany pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie