Twój zakres obowiązków
-
Realizacja strategii firmy oraz budżetu w zakresie sprzedaży projektowej i inwestycyjnej w ramach przydzielonego regionu. Planowanie i raportowanie aktywności w tym zakresie
-
Monitorowanie i bieżąca analiza rynku. Identyfikacja i aktywne docieranie do nowych klientów – m.in. biura projektowe, firmy wykonawcze
-
Aktywne promowanie produktów firmy. Prowadzenie prezentacji z zakresu oferty produktowej.Doradztwo techniczne i rekomendacje w zakresie produktów firmy (segment commercial)
-
Rozwijanie długofalowych relacji biznesowych z klientami
-
Sporządzanie ofert i kalkulacji cenowo – kosztowych, negocjacje cenowe.
-
Wspieranie dystrybutorów w akcjach handlowo-marketingowych
-
Monitorowanie i bieżąca analiza rynku
Nasze wymagania
-
Znajomość zagadnień technicznych (poparta wykształceniem technicznym z zakresu np. inżynierii środowiska, energetyki cieplnej lub dotychczasowym doświadczeniem)
-
Doświadczenie w sprzedaży B2B w branży grzewczej, sanitarnej (po stronie producenta lub dystrybutora)
-
Bardzo dobra znajomość branży HVAC i rynku inwestycyjnego w regionie
-
Samodzielność i proaktywna postawa w działaniu, orientacja na cel, determinacja
-
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, umiejętność prowadzenia prezentacji i szkoleń
-
Prawo jazdy kat. B
To oferujemy
-
Realny wpływ na realizację celów firmy, posiadającej ugruntowaną pozycję na rynku
-
Środowisko pracy sprzyjające wymianie wiedzy, rozwojowi, wspólnemu osiąganiu sukcesu
-
Wsparcie we wdrożeniu w nowe obowiązki, w tym szkolenia produktowo-techniczne
-
Motywacyjno-efektywnościowy system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + premia)
-
Niezbędne narzędzia pracy – samochód, komputer, telefon
-
Zróżnicowany pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie