Koordynator ds. marketingu D2C

Łódź
Pełen etat
UOP

Aplikuj

    Po zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną
    Twój zakres obowiązków
    • W tej roli przejmiesz odpowiedzialność za rozwój marketingu skierowanego do klienta indywidualnego. Będziesz odpowiadać za planowanie i egzekucję działań digital marketingowych, budowanie społeczności wokół marki oraz optymalizację ścieżki klienta – od pierwszego kliknięcia po lojalność. Szukamy osoby, która łączy strategiczne myślenie z umiejętnością działania operacyjnego, zna świat contentu, kampanii digital i wie, jak poprowadzić klienta w podróży z naszą marką. Wśród Twoich zadań znajdą się:
    • współtworzenie i wdrażanie strategii content i digital marketingowej;
    • koordynacja działań w kanałach digital – kampanie paid, social media, content, e-mail, koordynowanie kalendarza działań
    • inicjowanie i udział w tworzeniu contentu, treści eksperckich i reklamowych (strona www, media społecznościowe, newslettery, wewnętrzne kanały komunikacji)
    • koordynacja współpracy z agencjami i partnerami zewnętrznymi
    • nadzór nad personalizacją doświadczenia klienta – CRM, automatyzacje
    • zarządzanie budżetem marketingowym w powierzonym zakresie
    • analiza efektywności prowadzonych działań i zgodności z celami strategicznymi
    • realizacja wspólnych celów i/lub wsparcie z działem handlowym, presales, aftersales i innymi zespołami
    Nasze wymagania
    • min. 5 lata doświadczenia w marketingu i komunikacji
    • doświadczenie w tworzeniu lub koordynowaniu kampanii marketingowych od A do Z
    • umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie i koordynacji pracy zespołów projektowych
    • dobra organizacja pracy, samodzielność, komunikatywność
    • wysoka orientacja na klienta; doświadczenie w projektowaniu customer journey mile widziane
    • zdolności analityczne (analiza dostępnych danych oraz umiejętność pracy z nimi w celu rekomendacji działań),
    • praktyczna znajomość narzędzi marketing automation, znajomość kampanii płatnych (Google Ads, Meta Ads)
    • biegłą znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel),
    • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
    Mile widziane
    • Mile widziana znajomość branży budowlanej i/lub pokrewnych
    To oferujemy
    • Realny wpływ na rozwój kanału D2C w firmie, w którym cenimy relacje i wartości budujące wspólny sukces
    • Motywacyjno-efektywnościowy system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + premia)
    • Wysoką samodzielność w działaniu i przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów
    • Środowisko pracy sprzyjające wymianie wiedzy, doskonaleniu procesów i narzędzi pracy
    • Zróżnicowany pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinasowanie wypoczynku

    Aplikuj

      Po zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną