Twój zakres obowiązków
-
W tej roli przejmiesz odpowiedzialność za rozwój marketingu skierowanego do klienta indywidualnego. Będziesz odpowiadać za planowanie i egzekucję działań digital marketingowych, budowanie społeczności wokół marki oraz optymalizację ścieżki klienta – od pierwszego kliknięcia po lojalność. Szukamy osoby, która łączy strategiczne myślenie z umiejętnością działania operacyjnego, zna świat contentu, kampanii digital i wie, jak poprowadzić klienta w podróży z naszą marką. Wśród Twoich zadań znajdą się:
-
współtworzenie i wdrażanie strategii content i digital marketingowej;
-
koordynacja działań w kanałach digital – kampanie paid, social media, content, e-mail, koordynowanie kalendarza działań
-
inicjowanie i udział w tworzeniu contentu, treści eksperckich i reklamowych (strona www, media społecznościowe, newslettery, wewnętrzne kanały komunikacji)
-
koordynacja współpracy z agencjami i partnerami zewnętrznymi
-
nadzór nad personalizacją doświadczenia klienta – CRM, automatyzacje
-
zarządzanie budżetem marketingowym w powierzonym zakresie
-
analiza efektywności prowadzonych działań i zgodności z celami strategicznymi
-
realizacja wspólnych celów i/lub wsparcie z działem handlowym, presales, aftersales i innymi zespołami
Nasze wymagania
-
min. 5 lata doświadczenia w marketingu i komunikacji
-
doświadczenie w tworzeniu lub koordynowaniu kampanii marketingowych od A do Z
-
umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie i koordynacji pracy zespołów projektowych
-
dobra organizacja pracy, samodzielność, komunikatywność
-
wysoka orientacja na klienta; doświadczenie w projektowaniu customer journey mile widziane
-
zdolności analityczne (analiza dostępnych danych oraz umiejętność pracy z nimi w celu rekomendacji działań),
-
praktyczna znajomość narzędzi marketing automation, znajomość kampanii płatnych (Google Ads, Meta Ads)
-
biegłą znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel),
-
znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
Mile widziane
-
Mile widziana znajomość branży budowlanej i/lub pokrewnych
To oferujemy
-
Realny wpływ na rozwój kanału D2C w firmie, w którym cenimy relacje i wartości budujące wspólny sukces
-
Motywacyjno-efektywnościowy system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + premia)
-
Wysoką samodzielność w działaniu i przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów
-
Środowisko pracy sprzyjające wymianie wiedzy, doskonaleniu procesów i narzędzi pracy
-
Zróżnicowany pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinasowanie wypoczynku