Twój zakres obowiązków
-
Analiza potrzeb klientów – zarówno sieci serwisowej (firmy partnerskie), jak i użytkowników końcowych.
-
Rozwój sieci serwisów, budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami serwisowymi.
-
Wyznaczanie i nadzorowanie standardów obsługi klienta i doświadczeń użytkownika, w tym standardów komunikacji w obszarze after-sales.
-
Opracowywanie koncepcji nowych usług posprzedażowych dla użytkowników urządzeń.
-
Przygotowanie KPI oraz monitorowanie jakości obsługi klienta, w tym analiza ilościowa i jakościowa.
-
Prowadzenie i udział w projektach digitalizacji procesów oraz wdrażanie narzędzi komunikacyjnych wspierających zarówno sieć serwisową, jak i obsługę klienta końcowego.
-
Koordynacja i wsparcie inicjatyw mających na celu podnoszenie efektywności i innowacyjności usług posprzedażowych.
Nasze wymagania
-
Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu siecią serwisową, obsługą klienta lub rozwoju usług posprzedażowych.
-
Doświadczenie w projektach digitalizacji procesów lub wdrażaniu narzędzi cyfrowych.
-
Umiejętność przygotowywania analiz, raportów, wyciągania wniosków biznesowych i formułowania rekomendacji.
-
Umiejętność pracy z KPI.
-
Orientacja na potrzeby klienta i doświadczenie w projektowaniu ścieżek klienta oraz poprawie jego doświadczeń – mile widziane
-
Proaktywność, zdolność do podejmowania decyzji i samodzielnego prowadzenia projektów/zarządzania małymi zespołami.
-
Wysokie kompetencje w zakresie komunikacji i budowania relacji z klientami i partnerami biznesowymi, współpracy z różnymi zespołami i stanowiskami w organizacji, w tym z zarządem.
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
-
Gotowość do pracy w biurze oraz wyjazdów służbowych/Prawo jazdy kat. B.
To oferujemy:
-
Realny wpływ na projektowanie i wdrażanie kluczowych procesów w firmie z dużym potencjałem rozwoju
-
Wysoką samodzielność w działaniu i przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów
-
Środowisko pracy sprzyjające wymianie wiedzy, doskonaleniu procesów i narzędzi pracy
-
Motywacyjno-efektywnościowy system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + premia)
-
Zróżnicowany pakiet benefitów