Specjalista ds. floty i administracji

Łódź
Pełen etat
UOP

Aplikuj

    Po zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną
    Twój zakres obowiązków
    • współtworzenie i realizacja procesów zarządzania flotą oraz zarządzania budynkiem, w tym m.in.:
    • obsługa procedur w zakresie: prowadzenia ewidencji, rejestracji aut, wydawania i odbiór pojazdów, wsparcie w roli kierowcy
    • koordynowanie realizacji usług serwisowych pojazdów, sezonowej wymiany opon oraz nadzór nad jakością wykonywanych usług
    • współpraca z firmami zewnętrznymi, m.in. firmami leasingowymi, dostawcami kart paliwowych, z brokerem w zakresie polis ubezpieczeniowych
    • nadzór nad technicznym utrzymaniem obiektu (budynku i terenu), monitorowanie stanu urządzeń, instalacji i innego wyposażenia
    • koordynowanie realizacji planów remontowych, bieżących napraw oraz przeglądów okresowych budynku, współpraca z podwykonawcami w tym zakresie
    Nasze wymagania
    • minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    • praktyczna znajomość standardów w zakresie zarządzania flotą oraz zarządzania budynkiem
    • umiejętność organizacji pracy, wielozadaniowość
    • skuteczność i dokładność
    • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów służbowych
    • praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office
    To oferujemy
    • Realny wpływ na projektowanie i wdrażanie procesów w firmie, w którym cenimy relacje i wartości budujące wspólny sukces
    • Możliwość rozwoju zawodowego, m.in. program wdrożenia w nowe obowiązki, dostęp do szkoleń i kursów, udział w projektach etc.
    • Motywacyjno-efektywnościowy system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + premia)
    • Zróżnicowany pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinasowanie wypoczynku

    Aplikuj

      Po zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną