Twój zakres obowiązków
-
Procedowanie reklamacji i zgłoszeń reklamacyjnych klientów, w tym weryfikacja zasadności i rozliczanie napraw gwarancyjnych pod względem formalnym i proceduralnym
-
Procedowanie rozliczeń reklamacyjnych z dostawcami
-
Kontakt z klientem oraz podmiotami współpracującymi w celu wyjaśniania zgłoszonych reklamacji
-
Administracja danych procesów reklamacyjnych w obsługiwanych systemach
-
Wsparcie w prowadzeniu gospodarki części zamiennych oraz udział w realizacji ich zamówień
Nasze wymagania
-
Doświadczenie w obsłudze klienta na etapie posprzedażowym, szczególnie w obszarze obsługi reklamacji i gwarancji urządzeń (mile widziane w branży HVAC)
-
Dobra znajomość pakietu MS Office (m.in. Excel, Word, Outlook)
-
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, orientacja na klienta
-
Odpowiedzialność, zaangażowanie, umiejętność optymalizowania procesów
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację (głównie pisemna z dostawcami)
Mile widziane
-
Znajomość dokumentacji magazynowej i procesu fakturowania
To oferujemy
-
Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku – znanego producenta urządzeń grzewczych
-
Środowisko pracy sprzyjające wymianie wiedzy, doskonaleniu procesów i narzędzi pracy – m.in. program wdrożenia w nowe obowiązki, dostęp do szkoleń i kursów, udział w projektach etc.
-
Motywacyjno-efektywnościowy system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + premia)
-
Zróżnicowany pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie