Specjalista ds. rozliczeń gwarancyjnych

Łódź
Pełen etat
UOP

Aplikuj

    Po zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną
    Twój zakres obowiązków
    • Procedowanie reklamacji i zgłoszeń reklamacyjnych klientów, w tym weryfikacja zasadności i rozliczanie napraw gwarancyjnych pod względem formalnym i proceduralnym
    • Procedowanie rozliczeń reklamacyjnych z dostawcami
    • Kontakt z klientem oraz podmiotami współpracującymi w celu wyjaśniania zgłoszonych reklamacji
    • Administracja danych procesów reklamacyjnych w obsługiwanych systemach
    • Wsparcie w prowadzeniu gospodarki części zamiennych oraz udział w realizacji ich zamówień
    Nasze wymagania
    • Doświadczenie w obsłudze klienta na etapie posprzedażowym, szczególnie w obszarze obsługi reklamacji i gwarancji urządzeń (mile widziane w branży HVAC)
    • Dobra znajomość pakietu MS Office (m.in. Excel, Word, Outlook)
    • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, orientacja na klienta
    • Odpowiedzialność, zaangażowanie, umiejętność optymalizowania procesów
    • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację (głównie pisemna z dostawcami)
    Mile widziane
    • Znajomość dokumentacji magazynowej i procesu fakturowania
    To oferujemy
    • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku – znanego producenta urządzeń grzewczych
    • Środowisko pracy sprzyjające wymianie wiedzy, doskonaleniu procesów i narzędzi pracy – m.in. program wdrożenia w nowe obowiązki, dostęp do szkoleń i kursów, udział w projektach etc.
    • Motywacyjno-efektywnościowy system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + premia)
    • Zróżnicowany pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie

    Aplikuj

      Po zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną