Specjalista ds. wsparcia technicznego i serwisu 

Łódź
Pełen etat
UOP

Aplikuj

    Po zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną
    Twój zakres obowiązków
    • Prowadzenie szkoleń serwisowych i instalatorskich z zakresu oferty produktowej – kotły gazowe, w kolejnym etapie również pompy ciepła (stacjonarnie i wyjazdowo na terenie Polski)
    • Praca własna i współpraca przy przygotowywaniu treści i materiałów szkoleniowych, promocyjnych oraz dokumentacji technicznej
    • Realizacja awaryjnych wyjazdów serwisowych (na terenie Polski)
    • Udzielanie wsparcia technicznego klientowi
    • Wsparcie procesu weryfikacji zasadności i rozliczania napraw gwarancyjnych, w tym kontakt z klientem oraz podmiotami współpracującymi
    Nasze wymagania
    • Co najmniej rok doświadczenia jako serwisant w branży HVAC – warunek konieczny
    • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, umiejętność autoprezentacji, komunikatywność
    • Wysoce rozwinięte umiejętności manualne – serwisowe
    • Otwartość na potrzeby innych oraz szukanie rozwiązań, zorientowanie na klienta
    • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów służbowych
    • Znajomość MS Office
    • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
    To oferujemy
    • Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku – znanego producenta urządzeń grzewczych
    • Możliwość rozwoju zawodowego, m.in. program wdrożenia w nowe obowiązki, dostęp do szkoleń i kursów, udział w projektach
    • Środowisko pracy sprzyjające wymianie wiedzy, rozwojowi, wspólnemu osiąganiu sukcesu
    • Motywacyjno-efektywnościowy system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + premia)
    • Zróżnicowany pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie

    Aplikuj

      Po zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną