
Gwarancja Immergas
Sprawdź które urządzenia Immergas są objęte obowiązkową 2 letnią gwarancją producenta, z możliwością bezpłatnego wydłużenia jej o kolejne 3 lata, oraz dowiedz się jak z niej skorzystać.

Jaką gwarancją objęte są pompy ciepła Immergas?
Wszystkie pompy ciepła Immergas objęte są obowiązkową 24 miesięczną gwarancją. Ponadto istnieje możliwość wydłużenia gwarancji do maksymalnie 5 lat. Warunkiem wydłużenia gwarancji jest zarejestrowanie urządzenia w panelu klienta, a także dokonywanie corocznych przeglądów w jednym z Serwisów Immergas.

Jaką gwarancją objęte są kotły gazowe Immergas?
Wszystkie kotły gazowe Immergas objęte są obowiązkową 24 miesięczną gwarancją. Ponadto istnieje możliwość wydłużenia gwarancji do maksymalnie 5 lat. Warunkiem wydłużenia gwarancji jest zarejestrowanie urządzenia w panelu klienta, a także dokonywanie corocznych przeglądów w jednym z Serwisów Immergas.

Podstawowe warunki gwarancji na kotły gazowe, pompy ciepła i hybrydowe pompy ciepła Immergas
Zapoznaj się z podstawowymi warunkami gwarancji:
- Urządzenie musi zostać zakupione w punkcie sprzedaży z aktualną Akredytacją Immergas (lista akredytowanych punktów w zakładce: Gdzie kupić).
- Urządzenie musi zostać zamontowane zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia.
- Pierwsze uruchomienie (dotyczy kotłów gazowych i pomp ciepła) zostanie wykonane przez serwisanta Immergas legitymującym się ważną akredytacją – sprawdź serwisy w Twojej okolicy. Musi zostać również potwierdzone wpisem do karty gwarancyjnej.
- Podstawowy okres gwarancyjny wynosi 24 miesiące od daty pierwszego uruchomienia (lecz nie dłużej niż 30 miesięcy od daty zakupu).
- W celu wydłużenia gwarancji w programie Gwarancja 2+3 należy zarejestrować urządzenie. Urządzenie musi zostać zarejestrowane w ciągu 24 miesięcy od uruchomienia
- Podstawowy i wydłużony okres gwarancyjny będzie utrzymany pod warunkiem wykonywania corocznych, płatnych przeglądów.
- Wszelkich prac w okresie obowiązywania gwarancji (zarówno podstawowej, jak i wydłużonej), wynikających z obsługi serwisowej urządzenia może dokonywać jedynie serwisant Immergas legitymujący się ważną akredytacją. Sprawdź serwisy w Twojej okolicy.
Najczęściej zadawane pytania dotyczące gwarancji Immergas
Gwarancja Immergas – warunki, przedłużenie, odzyskanie gwarancji
- Immergas Polska Sp. z o.o. (zwana w dalszej treści „Immergas” lub „Gwarant”) gwarantuje, że zakupione urządzenie jest wolne od wad fizycznych, zobowiązując się jednocześnie -w razie ujawnienia takich wad w okresie gwarancyjnym – do ich usunięcia na swój koszt poprzez naprawę lub wymianę wadliwych podzespołów.
- Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty pierwszego uruchomienia urządzenia (lecz nie dłużej niż 30 miesięcy od daty zakupu).
- Wszelkich prac w okresie obowiązywania gwarancji, wynikających z obsługi serwisowej urządzenia może dokonywać jedynie Serwisant Immergas legitymujący się ważną akredytacją (zwany w dalszej treści „Serwisantem”). Aktualna lista akredytowanych firm serwisowych dostępna jest na stronie internetowej www.immergas.pl. Firmy te są niezależnymi podmiotami gospodarczymi, z którymi Gwarant współpracuje w oparciu o umowę świadczenia usług i za działania którego, z wyjątkiem czynności podejmowanych w ramach usunięcia zgłoszonych wad, nie ponosi odpowiedzialności. Wszystkie zastrzeżenia dotyczące pracy Serwisantów należy zgłaszać pisemnie lub pocztą elektroniczną
na adres e-mail: serwis@immergas.pl. - Gwarancja na kocioł Immergas obowiązuje wyłącznie w przypadku spełnienia łącznie następujących warunków:
a) zakupienia kotła przez Użytkownika bądź Instalatora w punkcie sprzedaży posiadającym ważną Akredytację Immergas (lista akredytowanych punktów na stronie www.immergas.pl);
b)zainstalowania kotła zgodnie z obowiązującymi w Polce przepisami i normami przez osoby posiadające wymagane prawem uprawnienia;
c) dokonania przez Serwisanta pierwszego uruchomienia kotła wraz z regulacją, potwierdzonego odpowiednim wpisem do karty gwarancyjnej;
d) wykonania przez Serwisanta odpłatnego przeglądu kotła, pomiędzy 10 a 12 miesiącem eksploatacji (licząc od daty pierwszego uruchomienia), potwierdzonego odpowiednim wpisem do karty gwarancyjnej. - Okres gwarancji może być wydłużony do 60 miesięcy od daty jego pierwszego uruchomienia (lecz nie dłużej niż 66
miesięcy od daty zakupu), pod warunkiem wypełnienia łącznie następujących kryteriów:
a) spełnienia warunków zawartych w punkcie 4;
b) rejestracji urządzenia na stronie internetowej www.immergas.pl w terminie do 24 miesięcy od daty pierwszego uruchomienia;
c) wykonania okresowych odpłatnych przeglądów kotła przez Serwisanta raz w roku (lecz nie później niż 12 miesięcy od poprzedniego przeglądu), potwierdzonych odpowiednimi wpisami do karty gwarancyjnej. - Gwarancją objęte są urządzenia zakupione w Polsce i obowiązuje ona wyłącznie na terenie Polski.
- Gwarancja obejmuje urządzenie użytkowane w miejscu, gdzie dokonano jego pierwszego uruchomienia przez Serwisanta.
- Dopuszcza się sprawdzenie szczelności i poprawności pracy instalacji przez Instalatora, w postaci zasilenia w media i chwilowego załączenia kotła bez jakichkolwiek regulacji, pod warunkiem zachowania wymagań zawartych w pkt. 9
- Pierwsze uruchomienie kotła może być wykonane gdy:
a) kocioł jest prawidłowo podłączony do instalacji elektrycznej, gazowej, wodnej i przewodów powietrzno-spalinowych;
b) instalacja gazowa jest wykonana i sprawdzona pod względem szczelności, odpowietrzona i odebrana przez upoważnioną osobę, spełniającą określone ustawowo wymagania;
c) instalacja centralnego ogrzewania została pozbawiona zanieczyszczeń mechanicznych (wypłukana), jest napełniona czynnikiem grzewczym i sprawdzona pod względem szczelności przez wykonawcę instalacji.
W przypadku niespełnienia powyższych warunków Serwisant ma prawo do odstąpienia od obowiązku uruchomienia urządzenia. Koszty dodatkowych prac niezbędnych do prawidłowego działania kotła wraz z instalacją grzewczą ponosi użytkownik. - Pierwsze uruchomienie kotła przez Serwisanta obejmuje:
a) sprawdzenie prawidłowości podłączenia urządzenia do instalacji elektrycznej, gazowej, wodnej i przewodów powietrzno-spalinowych;
b) regulację parametrów kotła;
c) sprawdzenie zadziałania zabezpieczeń kotła;
d) instruktaż Użytkownika w zakresie eksploatacji urządzenia. - Koszt usługi w zakresie pierwszego uruchomienia kotła pokrywa Immergas.
Koszty dojazdu Serwisanta do urządzenia, podłączenia dodatkowych akcesoriów oraz kontrola i ewentualne regulacje instalacji centralnego ogrzewania nie wchodzą w zakres pierwszego uruchomienia i obciążają Użytkownika. - Serwisant dopuszcza urządzenie do eksploatacji i potwierdza rozpoczęcie gwarancji pod warunkiem:
– zainstalowania kotła zgodnie z obowiązującymi w Polsce normami i przepisami, potwierdzone odpowiednimi protokołami odbioru;
– podłączenia kotła do zamkniętej instalacji c.o.;
– zainstalowania odpowiednich atestowanych filtrów siatkowych na podłączeniach kotła do instalacji centralnego ogrzewania, na zasilaniu kotła wodą użytkową, na zasilaniu kotła gazem. Przed i za filtrami wodnymi muszą znajdować się zawory odcinające;
– podłączenia kotła do sprawnie wykonanych i działających instalacji wodnej, gazowej, elektrycznej oraz powietrzno-spalinowej.
Kocioł przystosowany do zasilania gazem płynnym może być zasilany wyłącznie propanem technicznym, ze zbiornika lub baterii zbiorników gazu usytuowanych na zewnątrz budynku. - Gwarancja nie obejmuje:
– uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego transportu lub przechowywania;
– uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego montażu, a w szczególności uszkodzeń mechanicznych;
– urządzenia użytkowanego niezgodnie z jego przeznaczeniem i instrukcją obsługi,
– urządzenia, w którym dokonano ingerencji, przeróbek i napraw przez osoby nie posiadające autoryzacji Immergas,
– uszkodzeń powstałych wskutek niewłaściwych parametrów napięcia elektrycznego i przepięć elektrycznych;
– uszkodzeń powstałych wskutek niewłaściwego ciśnienia gazu zasilającego kocioł;
– uszkodzeń spowodowanych działaniem czynników atmosferycznych i zdarzeń losowych (np. uszkodzeń będących szkodami górniczymi lub do których doszło w wyniku pożaru, zalania, katastrofy budowlanej, trzęsienia ziemi, huraganu, tornada, zamieci śnieżnej, zamieszek, aktów terrorystycznych oraz działań wojennych);
– podzespołów ulegających naturalnemu eksploatacyjnemu zużyciu takich jak: anoda zasobnika c.w.u., elektrody, izolacje termiczne palnika, uszczelnienia, wkład zaworu bezpieczeństwa; w przypadku stwierdzenia ich zużycia i konieczności wymiany koszt części i usługi ponosi Użytkownik;
– czynności konserwacyjnych takich jak: usuwanie zanieczyszczeń (szczególnie osadów wapiennych, brudu, kurzu, tłuszczu etc.), smarowanie elementów ruchomych, odblokowanie po zadziałaniu zabezpieczenia;
– uszkodzeń powstałych na skutek pracy urządzenia z czynnikiem grzewczym, wodą użytkową, gazem zasilającym lub powietrzem niespełniającymi wymogów opisanych w instrukcji obsługi, normach oraz przepisach obowiązujących na terenie Polski;
– sytuacji, w których nie potwierdzono zgłoszonej uprzednio wady urządzenia w trakcie wizyty Serwisanta. - Warunkiem realizacji roszczeń w ramach gwarancji jest przedstawienie dowodu zakupu opatrzonego datą sprzedaży.
- Naprawa urządzenia będzie dokonana niezwłocznie, nie dłużej niż w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia wady do Serwisanta. W wyjątkowych przypadkach okres ten może ulec wydłużeniu o czas sprowadzania części zamiennych od producenta, o czym Użytkownik zostanie poinformowany przy zamawianiu części.
- Na wymienione w ramach gwarancji części i podzespoły kotła (z wyjątkiem części, które uległy naturalnemu eksploatacyjnemu zużyciu) przysługuje 24 miesięczny okres gwarancyjny, nie krótszy jednak niż okres gwarancji na kocioł ustalony zgodnie z postanowieniami pkt. 4 albo 5 niniejszych Warunków Gwarancji.
- Czynności serwisowe związane z czyszczeniem, konserwacją i okresową regulacją urządzenia nie są objęte gwarancją i wykonywane będą każdorazowo na koszt i zlecenie Użytkownika.
- Użytkownikowi przysługuje prawo wymiany urządzenia na nowe lub zwrot środków pieniężnych w przypadku stwierdzenia przez Serwisanta wady fabrycznej niemożliwej do usunięcia.
- Poprzez naprawę istotną urządzenia rozumie się naprawę podzespołów urządzenia w ramach jednego zgłoszenia, których łączna wartość przekracza 35% wartości urządzenia ustalonej według cen katalogowych obowiązujących w dniu naprawy. W przypadku braku możliwości ustalenia wartości urządzenia bierze się pod uwagę wartość urządzenia o parametrach zbliżonych.
- W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej gwarancji zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady fizyczne rzeczy.
- Immergas Polska Sp. z o.o. (zwana w dalszej treści „Immergas” lub „Gwarant”) gwarantuje, że zakupione urządzenie jest wolne od wad fizycznych, zobowiązując się jednocześnie — w razie ujawnienia takich wad w okresie gwarancyjnym — do ich usunięcia na swój koszt poprzez naprawę lub wymianę wadliwych podzespołów.
- Okres gwarancji na pompy ciepła rozpoczyna się od dnia pierwszego uruchomienia urządzenia w miejscu stałego montażu, lecz nie później niż 6 miesięcy od daty zakupu i wynosi 24 miesiące. Okres gwarancji może być wydłużony do 60 miesięcy od dnia pierwszego uruchomienia (lecz nie dłużej niż 66 miesięcy od daty zakupu) pod warunkiem wypełnienia łącznie kryteriów zawartych w punktach 4 i 5.
- Wszelkich prac w okresie obowiązywania gwarancji, wynikających z obsługi serwisowej urządzenia może dokonywać jedynie osoba posiadająca aktualne uprawnienia do obsługi pomp ciepła Immergas (zwana w dalszej treści Serwisantem). Aktualna lista uprawnionych firm serwisowych dostępna jest na stronie internetowej www.immergas.pl. Firmy te są niezależnymi podmiotami gospodarczymi, z którymi Gwarant współpracuje w oparciu o umowę świadczenia usług i za działania którego nie ponosi odpowiedzialności. Wszystkie zastrzeżenia dotyczące pracy Serwisantów należy zgłaszać pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: serwis@immergas.pl.
- Gwarancja na urządzenie obowiązuje wyłącznie w przypadku:
a) zainstalowania zgodnie z obowiązującymi w Polce przepisami i normami przez osoby posiadające wymagane prawem uprawnienia;
b) dokonania pierwszego uruchomienia wraz z regulacją przez Serwisanta, potwierdzonego odpowiednim wpisem do karty gwarancyjnej;
c) wykonania odpłatnego przeglądu przez Serwisanta, pomiędzy 10 a 12 miesiącem eksploatacji (licząc od daty pierwszego uruchomienia), potwierdzonego odpowiednim wpisem do karty gwarancyjnej. - Okres gwarancji może być wydłużony do 60 miesięcy od dnia pierwszego uruchomienia (lecz nie dłużej niż 66 miesięcy od daty zakupu) pod warunkiem wypełnienia łącznie kryteriów:
a) spełnienia warunków zawartych w punkcie 4;
b) rejestracji urządzenia na stronie internetowej www.immergas.pl w terminie do 24 miesięcy od daty pierwszego uruchomienia;
c) wykonania okresowych odpłatnych przeglądów urządzenia przez Serwisanta odpowiednio po 2, 3 oraz 4 roku eksploatacji (do 12 miesięcy licząc od daty ostatniego przeglądu), potwierdzonych odpowiednimi wpisami do karty gwarancyjnej. - Gwarancją objęte są urządzenia zakupione w Polsce i obowiązuje ona wyłącznie na terenie Polski.
- Gwarancja obejmuje urządzenia użytkowane w miejscu, gdzie dokonano jego pierwszego uruchomienia przez Serwisanta.
- Zakres czynności wchodzących w zakres pierwszego uruchomienia znajduje się w instrukcji montażu i obsługi urządzenia.
- Pierwsze uruchomienie może być wykonane gdy:
a) urządzenie jest podłączone do instalacji elektrycznej, grzewczej i czynnika chłodniczego zgodnie z obowiązującymi w Polsce normami i przepisami, wytycznymi zawartymi w instrukcji obsługi i montażu urządzenia oraz innych materiałach Producenta, jak również z ogólnymi zasadami dobrej praktyki instalatorskiej.
b) instalacja centralnego ogrzewania została pozbawiona zanieczyszczeń mechanicznych (wypłukana), jest napełniona czynnikiem grzewczym i sprawdzona pod względem szczelności przez wykonawcę instalacji. - Pierwsze uruchomienie urządzenia przez Serwisanta obejmuje:
a) sprawdzenie prawidłowości podłączenia urządzenia do instalacji elektrycznej, grzewczej i czynnika chłodniczego;
b) regulację parametrów urządzenia;
c) sprawdzenie zadziałania zabezpieczeń urządzenia;
d) instruktaż Użytkownika w zakresie eksploatacji urządzenia. - Koszt usługi w zakresie pierwszego uruchomienia pokrywa producent. Koszty dojazdu Serwisanta do urządzenia, podłączenia dodatkowych akcesoriów oraz kontrola i ewentualne regulacje instalacji centralnego ogrzewania nie wchodzą w zakres pierwszego uruchomienia i obciążają użytkownika.
- Gwarancja nie obejmuje:- uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego transportu lub przechowywania;- uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego montażu, a w szczególności uszkodzeń mechanicznych;- urządzenia użytkowanego niezgodnie z jego przeznaczeniem i instrukcją obsługi,- urządzenia, w którym dokonano ingerencji, przeróbek i napraw przez osoby nieposiadające autoryzacji Immergas Polska, – uszkodzeń powstałych wskutek niewłaściwych parametrów napięcia elektrycznego i przepięć elektrycznych;- uszkodzeń powstałych wskutek niewłaściwego ciśnienia gazu zasilającego;- uszkodzeń spowodowanych działaniem czynników atmosferycznych i zdarzeń losowych (np. uszkodzeń będących szkodami górniczymi lub do których doszło w wyniku pożaru, zalania, katastrofy budowlanej, trzęsienia ziemi, huraganu, tornada, zamieci śnieżnej, zamieszek, aktów terrorystycznych oraz działań wojennych);- podzespołów ulegających naturalnemu eksploatacyjnemu zużyciu, takich jak: anoda zasobnika c.w.u., uszczelnienia, elektrody, izolacje termiczne palnika, wkład zaworu bezpieczeństwa; w przypadku stwierdzenia ich zużycia i konieczności wymiany koszt części i usługi ponosi użytkownik;- czynności konserwacyjnych takich jak: usuwanie zanieczyszczeń (szczególnie osadów wapiennych, brudu, kurzu, tłuszczu etc.), smarowanie elementów ruchomych, odblokowanie po zadziałaniu zabezpieczenia;- uszkodzeń powstałych na skutek pracy urządzenia z czynnikiem grzewczym, wodą użytkową, gazem zasilającym lub powietrzem niespełniającymi wymogów opisanych w instrukcji obsługi, normach oraz przepisach obowiązujących na terenie Polski;- sytuacji, w których nie stwierdzono wady urządzenia w trakcie wizyty Serwisanta.
- Warunkiem realizacji roszczeń w ramach gwarancji jest przedstawienie dowodu zakupu opatrzonego datą sprzedaży.
- Naprawa urządzenia będzie dokonana niezwłocznie, nie dłużej niż w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia wady do uprawnionej firmy serwisowej. W wyjątkowych przypadkach okres ten może ulec wydłużeniu o czas sprowadzenia części zamiennych od producenta, o czym użytkownik zostanie poinformowany przy zamawianiu części.
- Na wymienione w ramach gwarancji części i podzespoły pompy ciepła (z wyjątkiem części, które uległy naturalnemu eksploatacyjnemu zużyciu) przysługuje 24 miesięczny okres gwarancyjny, nie krótszy jednak niż okres gwarancji na pompę ciepła ustalony zgodnie z postanowieniami pkt. 2 niniejszych Warunków Gwarancji.
- Czynności serwisowe związane z czyszczeniem, konserwacją i okresową regulacją urządzenia wykonywane będą na koszt użytkownika.
- Użytkownikowi przysługuje prawo wymiany urządzenia na nowe lub zwrot środków pieniężnych w przypadku stwierdzenia przez Serwisanta wady fabrycznej niemożliwej do usunięcia.
- Poprzez naprawę istotną urządzenia rozumie się naprawę podzespołów urządzenia w ramach jednego zgłoszenia, których łączna wartość przekracza 35% wartości urządzenia ustalonej według cen katalogowych obowiązujących w dniu naprawy. W przypadku braku możliwości ustalenia wartości urządzenia bierze się pod uwagę wartość urządzenia o parametrach zbliżonych
- W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej gwarancji zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady.
Lista aktywnych serwisów Immergas znajduje się na stronie internetowej: https://www.immergas.pl/serwisy/
Przedłużenie gwarancji jest bezpłatne. Warunkiem utrzymania gwarancji jest wykonywanie corocznych, płatnych przeglądów.
Aby mieć możliwość przedłużenia gwarancji do maksymalnie 5 lat, należy zarejestrować urządzenie TUTAJ
Prawdopodobnie próbujesz zalogować się do Portalu Obsługi Serwisowej, który jest przeznaczony wyłącznie dla pracowników firmy oraz serwisów. Na stronie w prawym górnym Rogu jest przekierowanie do panelu klienta. Kliknij ZAREJESTRUJ SIĘ lub kliknij ZALOGUJ.
Prosimy o chwilę cierpliwości, serwisant ma 14 dni na zarejestrowanie zdarzenia w naszym systemie. Państwa urządzenie znajduje się w Poczekalni, jak tylko Serwisant zarejestruje pierwsze urudchomienie w naszym systemie – okres gwarancji automatycznie się uruchomi, a Państwo zostaną o tym powiadomieni wiadomością email.
Jak najbardziej, w celu uzyskania duplikatu należy zwrócić się do serwisu, który w Twoim imieniu wystąpi do nas z prośbą o jego wydanie, duplikat jest płatny 61,5 zł brutto. Proszę zgłosić zapotrzebowanie na duplikat karty serwisantowi. Do wystawienia duplikatu niezbędny jest numer seryjny (fabryczny) kotła – do znalezienia na tabliczce znamionowej lub opakowaniu kotła.
Aby wykonać przegląd kotła, niepotrzebne jest żadne specjalne pozwolenie. Natomiast czy przegląd kotła zostanie uznany jako przedłużający okres gwarancyjny – jest to zawsze sprawa indywidualna, wymagająca poznania opinii serwisanta o stanie kotła i wielkości opóźnienia.
W celu odzyskania gwarancji należy jak najszybciej wykonać przegląd, po jego zrobieniu napisać maila na adres: serwis@immergas.pl z prośbą o przywrócenie gwarancji.
W mailu należy podać: numer seryjny kotła, datę, kiedy powinien być zrobiony przegląd, datę, kiedy został zrobiony oraz imię i nazwisko serwisanta, który zrobił przegląd (musi to być serwisant, który posiada uprawnienia do obsługi naszych urządzeń).
To świetnie już niedługo będziesz mógł korzystać z urządzenia Immergas. Pamiętaj, że po instalacji należy zlecić uruchomienie urządzenia uprawnionemu serwisowi, który znajdziesz tutaj. Takie podwójne sprawdzenie to gwarancja dla Ciebie, że instalacja została przeprowadzona zgodnie ze sztuką i Twoja instalacja jest wolna od wad.
Aby mieć pewność, że instalacja została wykonana zgodnie ze sztuką i jest bezpieczna, uprawnienia do uruchomienia posiadają jedynie specjalnie przeszkoleni przez nas serwisanci. To, dlatego musisz umówić kolejnego fachowca. Znalezienie odpowiedniej osoby nie jest trudne. Wystarczy, że wejdziesz tutaj, a na pewno znajdziesz odpowiednich fachowców w swojej okolicy. Nie martw się też o dodatkowe koszty, sama usługa jest bezpłatna. Przygotuj się jednak, że będziesz musiał opłacić koszty dojazdu serwisant i ewentualne usługi dodatkowe, niewchodzące w zakres usługi pierwszego uruchomienia.
Sama usługa pierwszego uruchomienia jest bezpłatna, a w jej skład wchodzą ściśle określone czynności. Serwis w ramach pierwszego uruchomienia:
- sprawdzi czy urządzenie podłączone jest prawidłowo do instalacji wodnej, gazowej, elektrycznej, ogrzewczej i kominowej
- wyreguluje kocioł ustawiając zakres pracy, a także ustawi maksymalną moc na c.o. zgodnie z zapotrzebowaniem budynku na ciepło
- skontroluje i ustawi wymagane parametry
- podpisując protokół uprawomocni ochronę gwarancyjną
Inne niż wyżej wymienione usługi oraz dojazd serwisanta są płatne i pokrywane przez właściciela urządzenia. Więcej znajdziesz w warunkach gwarancji.
