X

Drodzy Klienci,


Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną centrala Immergas Polska Sp. z o.o. pracuje w ograniczonym składzie. Część pracowników pracuje w trybie zdalnym, co oznacza, że kontakt telefoniczny na numery stacjonarne może być w tym czasie utrudniony.


W związku z tym prosimy o kontakt mailowy:
serwis@immergas.pl
czesci@immergas.pl (zamówienia i dostawy części zamiennych)
reklamacje@immergas.pl
biuro@immergas.pl


Lista współpracujących serwisów: https://znajdzserwis.immergas.pl/

Infolinia: 422 124 422

Jeden numer – wiele możliwości

Wybór kotła to inwestycja na długie lata. W trosce o komfort swoich klientów, Immergas wprowadził nowy poziom usług serwisowych – Licencjonowany Serwis Immergas (LSI).
LSI to kompleksowe usługi serwisowe na najwyższym poziomie. Korzystając z serwisu LSI, zyskujesz gwarancję najwyższej jakości i niezawodności.

Ważnym elementem nowej struktury serwisowej jest INFOLINIA – jeden numer telefonu obowiązujący na terenie całej Polski z funkcją przekierowania do Licencjonowanego Serwisu Immergas znajdującego się w pobliżu adresu montażu urządzenia.
Dzięki temu możesz szybko i sprawnie, z dowolnego miejsca w kraju, skontaktować się ze swoim LSI.