Laur Klienta – Grand Prix 2017 dla Immergas Polska

Udostępnij:

Laur Klienta to organizowany od ponad 10 lat ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach, na podstawie plebiscytu, podczas którego polscy konsumenci są pytani o to, jakie produkty, marki i usługi uważają za najlepsze i chętnie polecają innym.
Nagroda jest dla nas oznaką rozpoznawalności marki Immergas wśród klientów – ponieważ to przede wszystkim ich głos jest decydujący przy wyłanianiu laureata. Cieszymy się, że jakość naszych produktów oraz świadczonych przez nas usług, nasza dostępność dla klientów i proponowane rozwiązania zdobyły zaufanie wśród Polaków. Dziękujemy wszystkim, którzy na nas głosowali. Obiecujemy nie spocząć „na laurach”, ale nadal doskonalić naszą ofertę produktów i usług, by w kolejnych latach zasłużyć sobie na jeszcze większe uznanie naszych klientów – podsumowuje Magdalena Oskiera, Dyrektor Marketingu Immergas Polska.
Na przyznanie tytułu „Laur Klienta” – oprócz oceny samych konsumentów, wpływ mają takie czynniki, jak: innowacyjny charakter produktów/usług, elementy przewagi konkurencyjnej, dynamika wzrostu popularności, skuteczność kampanii wizerunkowo-marketingowych czy rebranding.
Laur pełni rolę podwójną: jest wyrazem uznania kupujących, ale też informacją dla producentów i dystrybutorów, po jakie produkty klienci sięgają najczęściej. Jest jednocześnie sygnałem mocnej pozycji rynkowej firmy i gwarancją najwyższej jakości.